Avauskisa 11.6

Kauden ensimmäinen golfkisa pidettiin 11.6 Kalafornian golfkentällä. Kisan ylivoimaiseksi voittajaksi golffasi Jari Gustafsson.  Mukana oli 8 innokasta golffaria. Kiitos osallistujille mukavasta kisasta.

West Coast Tour - Länsirasnnikon golfkilpailu

Kesä-heinäkuun vaihteessa on jo vuodesta 2005 pelattu West Coast Touria viidellä eri kentällä. Mukana ovat Uudenkaupungin Golfklubi, Rauma Golf, Nakkila Golf, Yyteri ja Kalafornia. WCT 2018 pelattiin taas tutussa ajankohdassa 2.-6. heinäkuuta. Tänäkin vuonna osakilpailuihin pääsivät mukaan ainoastaan tourilla mukana olleet pelaajat. 99 pelajaa starttasi Uudestakaupungista maanantaina 2.7.

Joka osakilpailussa palkittiin kolme parasta pelaajaa, ja kokonaiskilpailun voittajat vielä erikseen. Viiden kisan neljä parasta sijoitusta huomioitiin lopullisessa pistelaskussa. Tourin loppuhuipennus oli perjantaina Hotelli Vaakunassa järjestetyssä palkintogaalassa. Palkintojen jaon jälkeen nautittiin maittava illallinen.

Ammattiosastosta oli viisi jäsentä mukana kisoissa, eikä tälläkään kertaa jääty ilman palkintoja. Aki Juuruskorpi voitti Nakkilan osakilpailun. Jarmo Hämäläinen oli toinen Yyterin kisassa, ja Erik Mälkiä oli toinen Kalafornian kisassa.

Osallistujat kiittävät Tourin järjestäjiä hienosta kisasta, sekä erityisesti ammattiosastoa kisatuesta. Ensivuonna lähdetään parantamaan sijoituksia.

Tulokset löytyvät oheisesta linkistä.

Osaston jäsenet valmiina koitokseen. Erik Mälkiä, Mika Railamaa, Jari Gustafsson, Jarmo Hämäläinen, Aki Juuruskorpi.

Osaston golfmestaruus 2018 ratkaistiin 11 pelaajan kesken Nakkilan golfkentällä. Parhaimmat lyönnit oli Eerik Mälkiällä, joka vei niin pistebogin kuin parhaan Scratchin. Onnittelut mestarille, ja kiitokset kaikille mukana olijoille.